دلتنگی


درجوستجوی تنهای

گر همسفر عشق شدی مرد خطر باش ، هم منتظر حادثه هم فکر خطر باش .

به هر جا که نگاه میکنم تو را میبینم. تصویر تو تنها
چیزیست که چشمهایم باور میکند. دستان لرزانم را
 
دراز میکنم تا صورت مهربانت را لمس کنم اما به
 
یکباره محو میشود و من به یاد میاورم که تو در کنار
 
من نیستی. چشمهایم را آرام می بندم، صدایت در
 
گوشم میپیچد، طنین خنده هایت همه جا را پر
 
میکند، بی اختیار لبخند میزنم ولی صدایت دور و
 
دورتر میشود و ......من به یاد میاورم که باز هم تو
 
نیستی. چه شیرین است تمام لحظه ها را به یاد تو بودن

دلم میخواد با تو در کنار ساحل بنشینم سرم را
 
روی شانه ات بگذارم و امواج آبی را نگاه کنم و به
 
آواز امواج گوش بسپارم. دلم برای آرامش نیلگون
 
امواج تنگ شده ، دلم برای چشمهای زیبای تو تنگ
 
شده، دلم هوایت را کرده است


نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت8:54---24 فروردين 1390
الی الی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:,ساعت 19:0 توسط داوود| |


Power By: LoxBlog.Com